srijeda, 18. listopada 2017.

Sarajevo

Za svakoga od nas postoji grad koji nosimo u srcu. Ma gdje bili rođeni, ma gdje živjeli, taj grad će uvijek ostati duboko u nama. Moj rodni grad je Tešanj, ali sada mogu reći da živim u drugom gradu mnogo udaljenijem od njega. To je Sarajevo. Grad u kojem idem u školu. Došla sam ovdje kao i svaka moja drugarica da završimo školu poznatu kao internatsku školu. 
Grad Sarajevo mi je među omiljenijim gradovima. Toliko uspomena, dojmova, toliko puno se ima reći o Sarajevu.
Sama slika mnogo govori o njemu tako da je svaka riječ suvišna..

Broj komentara: 39:

  1. Thanks a lot, dear :D

    I can't find your GFC box to follow you back :/

    Seems to be an amazing place :D

    NEW OUTFIT POST | Sometimes BEING CLOSE MEANS STANDING STILL. :o
    InstagramFacebook Official PageMiguel Gouveia / Blog Pieces Of Me :D


    Please, VOTE FOR ME

    OdgovoriIzbriši
  2. Nice photo :).
    fashion--twins.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Thank you 😊
      Follow me, and i will follow you back 😘

      Izbriši
  3. Never been there....
    I follow the blog, follow back?
    A nice weekend!

    http://missweetie.blogspot.pt/2017/09/my-travels-look.html

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Here is beautiful, trust me 😉
      I will follow you ☺
      Nice weekened too 😘

      Izbriši
  4. Adorei conhecer mais! Já estou seguindo se blog. Beijos
    www.achatadebatom.com

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori

    1. Visite esta cidade. Estou seguindo você e obrigado pelo rastreamento. ola ótimo para você 😚

      Izbriši
  5. I saw about the city in a documentary and it changed a lot of my idea of what it would be like. Have a great day.

    Blog Paisagem de Janela
    paisagemdejanela.blogspot.com.br

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori

    1. I'm so glad, this town is so beautiful. I am new, follow me and I will follow you 💜

      Izbriši
  6. Sarajevo is such a lovely city!!

    Thanks for commenting on my blog! I'm following yours! :)

    Have a great weekend!

    Andrea.

    Seize your Style

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ou yea!
      Welcom, thank you so much 😘
      You too 😘

      Izbriši
  7. Sarajevo je prekrasan grad! :)

    Sviđa mi se tvoj blog, zapratila sam te. Voljela bih da posjetiš moj:

    Carstvo zapisanih misli

    i zapratiš me natrag ako želiš da ostanemo u kontaktu. Želim ti ugodan dan i nadam se da se čitamo! :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Slažem se..
      Hvala puno, zapratiti cu te.
      Nadam se da hoću.
      Takođeeer 🤗💞

      Izbriši
  8. nice post ^^
    followed ur blog back , thank you ^^

    torichux3.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
  9. Photos are beautiful! lovely place
    www.recklessdiary.ru

    OdgovoriIzbriši
  10. Would you like to follow each other? Follow me on Blog and Google+ and I'll follow you back!
    www.recklessdiary.ru

    OdgovoriIzbriši
  11. Odgovori
    1. Sim, este lugar é muito bom. ela está me seguindo para mais fotos. Estou seguindo você.
      saudação!
      😘

      Izbriši
  12. Looks like a lovely place to visit :)

    OdgovoriIzbriši
  13. Great blog!!! Love it.
    I follow you back, dear)

    FashionnPasion

    OdgovoriIzbriši
  14. Lovely photo!

    www.jeannieinabottleblog.com

    OdgovoriIzbriši

Nova godina je ustvari znak da smo ispratili staru, godinu dana smo stariji i prije nego sto bezgrijesni i ocisceni od svega udjemo u no...